Jul

Nu er julen ved at nærme sig og der er stille herinde.

Mit største ønske er selvfølgelig en lille baby, mon ikke vi kan få det opfyldt inden julen 2015 🙂 Det satser vi ihvertfald på.

I må alle have en rigtig dejlig jul med jeres nærmeste!

About voreskamp

Jeg er 27 år gammel og gift på andet år med min mand Morten. Vi har en dejlig datter på 2 år, men kæmper nu for nummer 2. Vi er på vej i behandling og jeg bruger bloggen til at skrive alle mine følelser og oplevelser ned. Jeg vil ikke gemme mig bagved tabuet ''ufrivillig barnløshed'', så jeg springer ud her og deler min historie.
This entry was posted in ufrivillig barnløshed and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

1 Response to Jul

  1. Jeg håber at I er kommet godt ind i 2015 og at starten på året har været god ved jer. De bedste hilsner, Signe

    Like

Leave a comment